Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
G17 - Uygulama Çevrimdışı Sorunu
#1
Question 
1. Uygulama Kullanım Sırasında Çevrimdışı Olarak Hata Vermektedir, Bu Durumu Nasıl Çözebilirim ?

Uygulamayı Kullanmış Olduğunuz Cep Telefonunuz Üzerinden Concord G17 Cihazınız Üzerinde Takılı Konumda Bulunan Sim Kart Numarası Üzerine Aşağıdaki Kod İçeriğini Kısa Mesaj Olarak Gönderiniz

pw,123456,ts#

Kısa Bir Süre Sonra Uygulamayı Kullanmış Olduğunuz Cep Telefonunuz Üzerine Bilgilendirme İçeriğinin Bulunduğu Bir Kısa Mesaj Gönderilecektir.
Kısa Mesaj İçeriğinde Bulunan " ZCM " Kontrol Numarasını Tarafınızı Not Alınız ve Uygulama Ekranı Üzerinden Kimlik > Cihaz Listesi Bölümü Üzerine Giriş Yapınız
Sağ Üst Köşede Bulunan ( Üç Nokta ) Simgesine Tıklayınız ve Cihaz Ekle Seçeneğini Seçiniz
Ruhsat ( Bölümü Üzerine Kısa Mesaj İle Tarafınıza Gönderilen ZCM Kodunu Belirtiniz )
Rumuz ( Bölümü Üzerine Profil Tanımlayıcı İsim Bilgisi Sağlayınız ) Ekleme İşlemini Tamamladıktan Sonra Yeni Eklediğiniz Profil İsminin Sağ Tarafında Bulunan Aç Seçeneği İle Aktif Duruma Getirilmesi Gerekmektedir.
İşlemler Sorunsuz Şekilde Sağlandıktan Sonra Çevrimdışı Hatası Çözümlenecektir.

2. Yukarıda Belirtilen İşlemleri Uyguladığım Sırada Sorun Yaşamaktayım, Nasıl Bir İşlem Yapabilirim ?

İşlemleri Uyguladığınız Sırada Sorun Yaşıyorsanız, Aşağıda Belirtilen Bağlantı Adresi Üzerinden Soru, Öneri ve Destek Taleplerinizi İletebilirsiniz,
http://forum.concord.com.tr/showthread.php?tid=114


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Question G17 - Android Uygulama Kurulumu ibrahimayhan 0 101 30-08-2018, Saat: 16:58
Son Yorum: ibrahimayhan
Question G17 - Android Uygulama Kurulumu ve Teknik Destek ibrahimayhan 0 86 30-08-2018, Saat: 16:58
Son Yorum: ibrahimayhan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi