16-03-2016, Saat: 16:11
(15-03-2016, Saat: 04:02)tugayilhan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linkte belirtmiş olduğunuz gibi, güncelleme işlemini yaptım, fakat güncelleme işleminden sonra birdaha telefon açılmadı bununla ilgili ne yapabilirim.
Merhabalar tugayilhan,
Yukarıda Belirtmiş Olduğunuz Durum Yazılımsal Bir Durum Değildir,
Ama Kontrol Sağlama Amaçlı Olarak Cihazınızın SimKart Bölümü Yanında Reset Bölümü Bulunmaktadır, Sivri Bir Cisim İle 1 Defa Basınız,
Bu Durum Sonrasında Sorun Devam Ediyor İse Cihazınızı Şarj' a Bağlayınız, Ekranın Sol Üst Köşesinde Kırmızı Uyarı İşareti Geliyor İse Sorun Donanımsaldır,
Genel Kontrollerin Sağlanması İçin Cihazı Tarafımıza Göndermeniz Gerekmektedir,
Gönderim İşlemleri Hakkında Detaylı Bilgiye Aşağıdaki Bağlantı Adresinden Ulaşabilirsiniz,
http://forum.concord.com.tr/showthread.php?tid=34