Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Teknik Servis Ürün Gönderim Hakkında
#1
Question 
Merhabalar Değerli Concord Kullanıcıları,
Bu Konu Üzerinde " Teknik Servis Ürün Gönderim Hakkında " Gerekli Tüm Bilgilendirmelere Ulaşabilirsiniz,

1. Ürünüm İle İlgili Bazı Donanımsal veya Yazılımsal Sorunlar Yaşamaktayım, Bu Sorunu Nasıl Çözebilirim ?

Ürününüz İle İlgili Bazı Yaşadığınız Sorunlar Yazılım Kaynaklı Olabilmektedir, Teknik Servisimize Yönlendirmeden Önce Aşağıda Belirtilen Bağlantı Adresi Üzerinde Ürünün Model Numarasına Göre Kategoriler Üzerinden Ürününüz Hakkında Detaylı Bir Şekilde Yazılım Güncelleme İşlemini Nasıl Yapıldığı ve Gerekli Yazılım Dosyalarına Ulaşabilirsiniz,
http://forum.concord.com.tr/forumdisplay.php?fid=3

2. Yukarıda Belirtilen Şekilde Yazılım Güncelleme İşlemlerini Uyguladım Ama Sorunum Devam Etmektedir, Ürünü Onarım İçin Teknik Servisinize Nasıl Gönderebilirim ?
  • Yaşadığınız Problemi veya Sorunu, Adınız - Soyadınız ve İletişim Bilgileriniz İle Birlikte Açıklayıcı Bir Şekilde Not Halinde Yazarak Cihazınız İle Birlikte, Ürünü Kargo Taşıma İşlemi Sırasında Zarar Görmeyecek Bir Şekilde Paketleyiniz,
  • Kargonuzu Anlaşmalı Olarak Çalıştığımız " Yurtiçi Kargo Servisi A.Ş. - Anlaşma Kodu : 18006186 | Sürat Kargo Lojistik ve Dağıtım Hizmetleri A.Ş. - Anlaşma Kodu : 27047  " İle Aşağıda Belirtilen Adres Üzerine Ücretsiz Bir Şekilde Gönderebilirsiniz,
Aktürk Bilişim Teknolojileri Anonim Şirketi
4.Organize Sanayi Bölgesi 83418 Nolu Cadde No:12 - Şehitkamil / Gaziantep
Şehitkamil V.D - 0110566987

3. Onarım İçin Ürünü Teknik Servis' e Gönderdim, Ürünüm Onarım Durumu Hakkında Nasıl Bilgi Alabilirim ?

  • Yukarıda Belirtilen Adrese Ürün Gönderim İşlemi Sonrası Tarafımıza Ulaştırılma Süresi Ortalama 2 Gündür,
  • Teknik Servis Onarım Süresi Maksimum 21 İş Günüdür,
  • Ürününüzün Onarım ve Bakım Durumu Hakkında " +90 342 324 39 39 " Çağrı Merkezi Numaralarımızdan Bilgi Alabilirsiniz,


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi