Concord Türkiye Destek
G17 - Uygulama Sorunları Hk. - Baskı Önizleme

+- Concord Türkiye Destek (http://forum.concord.com.tr)
+-- Forum: Yazılım Güncelleme (http://forum.concord.com.tr/forum-3.html)
+--- Forum: Akıllı Saat (http://forum.concord.com.tr/forum-14.html)
+---- Forum: Concord G17 ( Akıllı Çocuk Saati ) (http://forum.concord.com.tr/forum-44.html)
+---- Konu Başlığı: G17 - Uygulama Sorunları Hk. (/thread-116.html)



G17 - Uygulama Sorunları Hk. - sukru.akbulut - 30-08-2018

1. Uygulama Kullanım Sırasında Çevrimdışı Olarak Hata Vermektedir, Bu Durumu Nasıl Çözebilirim ?

1.png

Cep Telefonunuz Üzerinden Ürün İçerisine Yerleştirmiş Olduğunuz Sim Kart Numarasına Kısa Mesaj İle " pw,123456,ts# " Yazarak Gönderim Sağlayınız,
Kısa Bir Süre Sonra Uygulamayı Kullanmış Olduğunuz Cep Telefonunuz Üzerine Bilgilendirme İçeriğinin Bulunduğu Bir Kısa Mesaj Gönderilecektir.
Kısa Mesaj İçeriğinde Bulunan " ZCM " Kontrol Numarasını Tarafınızı Not Alınız ve Uygulama Ekranı Üzerinden Kimlik > Cihaz Listesi Bölümü Üzerine Giriş Yapınız
Sağ Üst Köşede Bulunan ( Üç Nokta ) Simgesine Tıklayınız ve Cihaz Ekle Seçeneğini Seçiniz
Ruhsat ( Bölümü Üzerine Kısa Mesaj İle Tarafınıza Gönderilen ZCM Kodunu Belirtiniz )
Rumuz ( Bölümü Üzerine Profil Tanımlayıcı İsim Bilgisi Sağlayınız ) Ekleme İşlemini Tamamladıktan Sonra Yeni Eklediğiniz Profil İsminin Sağ Tarafında Bulunan Aç Seçeneği İle Aktif Duruma Getirilmesi Gerekmektedir.
İşlemler Sorunsuz Şekilde Sağlandıktan Sonra Çevrimdışı Hatası Çözümlenecektir.

2. Yukarıdaki İşlemde Belirtilen Gibi İşlemi Uyguladım ve ZCM Kodu İle Doğru Bir Şekilde Ekleme Yaptım Ama Sorunum Devam Etmektedir ?


Güncel Konum Butonu İle Konum Bilgisi İstediğinizde Cihaz Halen Çevrimdışı Hatası Veriyor İse, Ekranın Sağ Üst Köşesinde Bulunan Menü Tuşuna Basınız ve Çıkış Yapınız,
Oluşturduğunuz Üyelik Bilgilerini Yazdıktan Sonra Alan Seçeneği Üzerinden " Asya ve Okyanusya " Seçili Olduğundan Emin Olunuz ve Giriş İşlemini Sağlayınız

3. Alan Olarak Asya ve Okyanusya Seçili Olmasına Rağmen Sorun Devam Etmektedir ?

Giriş ve Cihaz Ekleme İşlemlerinde Çok Fazla Hesap Üzerine Cihaz Kaydedildiğinde Koruma Amaçlı ZCM ve IMEI Numarası Erişime Kapatılmaktadır
Cep Telefonunuz Üzerinden Ürün İçerisine Yerleştirmiş Olduğunuz Sim Kart Numarasına Kısa Mesaj İle " pw,123456,ts# " Yazarak Gönderim Sağlayınız
Tarafınıza Gelen Mesaj İçeriğinde Bulunan IMEI ve ZCM Numarasını Aşağıdaki Bağlantı Adresi Üzerinden İletişim Formu Aracılığı İle Tarafınıza İlettiğinizde 1 İş Günü İçerisinde Engelleme İşlemi Kaldırılacaktır.
http://www.concord.com.tr/tr/iletisim


4. Yukarıda Belirtilen İşlemleri Uyguladığım Sırada Sorun Yaşamaktayım, Nasıl Bir İşlem Yapabilirim ?

İşlemleri Uyguladığınız Sırada Sorun Yaşıyorsanız, Aşağıda Belirtilen Bağlantı Adresi Üzerinden Soru, Öneri ve Destek Taleplerinizi İletebilirsiniz,
http://forum.concord.com.tr/showthread.php?tid=114